Sunday, January 28, 2007

Βαθιες Ανασες

Αααααχ, τι ομορφα, τι ομορφα, επιτελους τις τρεις τελευταιες μερες βγηκα!

Ω ναι, ω ναι, χαλελουτζα(οχι το χαρντ ροκ, η αλλη) και ωσαννα ιν εκσελσις!

Προχθες πηγα...καλε που πηγα προχθες?

Αααα, ναι, προχθες πηγαμε με τη Σια πρωτα στη σχολη και κατσαμ λιγο στην καταληψη, μετα στο στεηκ του βιολογικου, και μετα ειπαμε να παμε ιατρικη που ειχε λεει ρεμπετικο, αλλα το μονο δειγμα ζωης εκειμεσα(ανθρωπινης δλδ, γιατι υπηρχαν και εντομακια τειδε κακειθε), ηταν τα πτωματα για τα εργαστηρια.
Τζο, απολογησου!

Βασικα αυτο ηταν προ-προχθες.

Προχθες πηγαμε με τη Σια στο παρτυ του Πολυτεχνειου, εγινονταν της πουτανος απο κοσμο, εγω φυσικα πηγα και καθησα διπλα στον τρελο του παρτυ( εκεινον με το ασπρο που πλακωθηκε κι ολας με εναν αλλονε), και ειχα και τον βλακα τον ελεμενταλιστ που με τραβουσε να παμε πιο κοντα στον καυγα.

Θελω να ψεξω δημοσια τον Ελεμενταλιστ, κατα κοσμο Μητσο, γιατι ενω χορευαμε με ειχε κατσιασει, κι ηταν ολη την ωρα μες στην αγκαλιτσα και τις αγαπες, και μου σπασε τα νευρα, ενα γιατι μου κοβε τις ευκαιριες και δυο γιατι, αμαν πια ειπαμε φιλοι φιλοι και ο Ελεμενταλιστ ειναι υπερανω παρεξηγησεως( ο ελεμενταλιστ ειναι ερωτευμενος με μια κοκκινομαλα που εχει φτιαξει στο μυαλο του, την οποια και περιμενει να συναντησει ανα πασα στιγμη), αλλα ελεος, υπαρχουν και ορια, τι ειμαι, κοινοχρηστο αγαθο? Μποουουουουουουου, γιουχαρουμε τον ελεμενταλιστ.

Χθες πηγαμε σε μια εξοδο-υπερβαση μαζι με τις αλλες φιλες μας στο καζα λα φαμ. Εμενα δε μου πολυαρεσει εκειπερα γιατι αμα δεν ειναι ο χωρος γεματος με μαλλιαδες και τζιβαδες ΔΕ λεει. Μετα φυγαμε και πηγαμε στο παρτυ του τμηματος θεατρολογιας, ημασταν εμεις και η Θεατρολογια αυτοπροσωπως, αντε και αλλα δεκα ατομα.
Ζητω συγγνωμη απο το παιδι με το οποιο μιλουσα, πρεπει να σε λενε Γιαννη, (ειμαι σχεδον σιγουρη), το τι αρλουμπες ακουσε δε λεγεται, ημουνα σε μια αλκοολοευφορια απιστευτη, φανταζεστε.

Σημερα θα ρθει η Σια να δουμε ταινια και να φαμε ποπκορν. Μαλλον θα δουμε για π φορα Μοντυ Παηθον. Αγαπαμε με ΠΑΘΟ και ΠΟΘΟΣ τους Μοντυ Παηθον.

Κατα τ αλλα εγω ειμαι στη νιοστη μου αποπειρα να διαβασω τον Ηλιθιο του Ντοστογιεφσκι. Ολες οι προηγουμενες αποπειρες μου(σε πιο τρυφερη ηλικια) ειχαν αποτυχει γιατι σπαραζα τοσο απο το κλαμα που η μαμα μου μου το παιρνε και μου το κρυβε.
Αγαπαμε και ΠΑΘΟΣ βαθους ΑΣΥΛΛΗΠΤΟΥ τον Ντοστογιεφσκι κι οποιος τον αμφισβητει να ΜΗΝ μου ξαναμιλησει. Ειναι δογματικο ατομο και δεν θελω καν ν ακουσω τη γνωμη του.
Αυτααααα

9 comments:

Anonymous said...

Δε σκοπεύω να απολογηθώ. Στην κατάληψη της ιατρικής που μόνο κατ επίφασην είναι κατάληψη τα παιδάκια μαακίζονται. Δεν κάνουν περιφρούρηση, δεν οργανώνουν γλεντάκια, δεν πατάει καν ο δικός τους κόσμος ΡΕ!!!
Και όταν τους προτείνουμε 6ετείς και πτυχία να δώσουν μου λένε ότι είμαι τσάτσος/α της ΔΑΠ και είμαι στη συνέλευση του συντονιστικού μόνο και μόνο για να τους μαμήσω τη διάθεση. Τι λες καλή μου??? Μου έλεγε μία ότι θα της χαλάσω την ψυχολογία αν μπω να δώσω μαθήματα. Τι έτος είσαι καλή μου? 3ο. Ναι, μάλιστα. Και ο άλλος ο ΑΛΗΤΗΣ φώναζε και ρώταγε γιατί να νιώθει τύψεις αν κάποιος συμφοιτητής μας με λευχαιμία δεν την παλεύει μέσα στη σχολή. Τολμάς ρε τσόγλανε να σπουδάζεις γιατρός και να τα λες αυτά?

Θες μαρή να δεις μαμημένη ψυχολογία? Έλα να δεις τη δικιά μου. Που ίσα με τώρα θα έπρεπε να έχω περάσει 3 μαθήματα και δεν έχω δώσει κανέναααα!
Μπορεί να μου εξηγήσει ένας τους πώς εξυπηρετεί το φοιτητικό κίνημα να μην δώσω εξετάσεις σε μία έτσι και αλλιώς ΝΕΚΡΗ κατάληψη?

Άι σιχτίρ!

Sia+Meza said...

Φιλε Τζο,
Το οτι τα ατομα με τα οποια συνομιλησες δεν ειχαν και κανενα σοβαρο επιχειρημα δεν σημαινει οτι εχεις και δικιο. Και δεν ειδα ουτε σε ενα σημειο του κομεντ σου να αναφερεσαι στον αξονα καταληψη-αναθεωρηση, παρα μονο στον αξονα καταληψη-χασιμο εξεταστικης.
Πρωτα απ ολα γιατι φωναζεις για μια νεκρη καταληψη λες και ειναι αλλουνου ευθυνη?? Τα ΠΑΙΔΙΑ μαλακιζονται?? Απο ποτε πηραν καποια το χρισμα "υπευθυνοι για την καταληψη" οποτε και η απουσια τους ειναι κατακριτεα? Οσο μαλακιζονται αυτοι, τοσο μαλακιζεσαι κι εσυ, με το συμπαθειο κι ολας. Μια ζωντανη καταληψη ειναι ευθυνη ΟΛΩΝ, ειδικα αμα δεν θελουμε να γκρινιαζουμε μετα για καπελωματα απο παραταξεις και φοιτητοπατερες.
Τωρα αυτα που τους γαμας την ψυχολογια και τετοια τι να πω, να πανε σε κανα γκρουπ θεραπι αμα θελουν ωραια ψυχολογια. Απο ποτε η καταληψη ειναι φαν και μονο φαν ρε τσογλανια. Η καταληψη ειναι ΚΑΙ φαν. Πανω απ ολα και ΠΡΙΝ απ ολα, η καταληψη ειναι ΔΟΥΛΕΙΑ ρεεεεε..δουλεια, οργανωση, συντονισμενες και καλα οργανωμενες ενεργειες. Το συντονιστικο υπαρχει για να εκφραζονται και να συζητιουνται οι αναγκες του φοιτητικου συλλογου, οχι για να μαζευονται και να ξεκατινιαζονται οι Τεμπονερες με τους Λενιν. Αει.

Anonymous said...

xaire!! :)

Anonymous said...

Ζητώ συγνώμη.
Ήταν λάθος μου να βγάλω εδώ και σε εσάς την ένταση και την απογοήτευσή μου για όσα μου πάνε στραβά τον τελευταίο καιρό.
Δε θα επαναληφθεί.

Anonymous said...

Αναθεώρηση μάι ας!
Μαλακίες εις το τετράγωνο και εις το πηλίκον.
Όταν φτάσετε κι εσείς στο σημείο να μετράτε στο ένα χέρι τα μαθήματα για να τελειώσετε, θα καταλάβετε τι λέει ο φίλος τζο. Οι περισσότερες καταλήψεις γίνονται για το ζήτω.
Και τζο να μη ζητάς συγνώμη. Η αποψή σου είναι άποψη σου.

Sia+Meza said...

Ο Τζο ζητησε συγγνωμη για το οτι εβγαλε εδω την ενταση του, οχι για τη γνωμη του.
Προφανεστατα.
Φιλε ανωνυμε, ωραια δε θα ταν να βαζες και κανα ονοματακι? Για να γνωριζομαστε σιγα σιγα.
Η γνωμη ειναι γνωμη του καθενος φυσικα, αλλα η ανωνυμια ειναι λιγο βολικη κατασταση, δεν νομιζεις?
Και τα μαη ας και γιορ ας ειναι φυσικα γνωμη σου, αλλα θα σε παρακαλουσα να την εκφραζεις λιγο πιο ευγενικα. Μη ξεχνας οτι απευθυνεσαι σε δυο δεσποινιδες :)
Τζο, ντηαρ τζο, βγαλτα ολα εδω αγορι μου/κοριτσι μου¨, σιγα το πραμα.Ελευθερα απο δω και μπρος

Anonymous said...

Δεν μετράω ακόμα τα μαθήματα στο ένα χέρι αλλά και πάλι ξεπέρασα τα όρια.
Πέρασα πολλά ζόρια τις τελευταίες μέρες και το να έχω δεξιούς και αριστερούς να με αποκαλούν προδότη και τσατσόνι των άλλων όταν τους μοίραζα το πλαίσιο που κατεβάζαμε μερικά παιδιά δε βοήθησε.
Ούτε το ότι ενώ κάναμε μία προσπάθεια να δώσουν οι 6ετείς και τα πτυχία και οι μικροετείς μας έβριζαν ότι τους πουλάμε για να σώσουμε τα τομάρια μας. Ίσως και να το κάναμε. Αλλά και πάλι δε λειτούργησε η προσπάθεια.
Και τώρα η σχολή μου συνεχίζει υπό κατάληψη φυσικά την ένδοξη πορεία της σε κάθε καφετέρια της πόλης (με εξαίρεση τις φτηνές). Η κατάληψη φυσικά και συνεχίζει να είναι άδεια και αφύλακτη, μπάτε σκύλοι αλέστε η κατάσταση, και θα μπορούσε να μπει μέσα ακόμα και διμοιρία των ΜΑΤ χωρίς να πάρουν χαμπάρι.
Έχω ηρεμήσει αρκετά τώρα όμως. Δε θα επαναληφθεί. Δεν είστε το γρουπ θέραπυ μου. Έχετε και εσείς προβλήματα για να σας τα σπάω και εγώ.

Sia+Meza said...

Αμα θες, βαζουμε και ποστ "γκρουπ θεραπυ" για να λεμε ολοι τα παραπονα μας στα κομμεντ!
Βασικα παω να το κανω.

Sia+Meza said...

Α και Χαιρε! ελεμενταλ_ον! ¨) καλωσηρθες!