Wednesday, February 21, 2007

Μεζα

1) Εχω παθος με τα κοκκινα μαλλια. Επρεπε να χα γεννηθει κοκκινομαλλα.
2)Χρωσταω στον Χαρι Ποτερ τη φιλια μου με τη Σια. Παιδουλες ουσες καθησαμε πλαι πλαι στο λεωφορειο και πιασαμε κουβεντα για τον Ρον.
3)Εχω φοβια με τον πολυ κοσμο, κι ετσι δυστυχως δεν μπορω να παραβρεθω παρα σε ελαχιστες συναυλιες.
4)Εχω πεισει τουλαχιστον 30 ατομα οτι το ΤΕΙ Αστρολογιας Χαρτομαντειας Παραψυχολογιας και Αναγνωσης Σπλαχνων Ορνιθων ειναι υπαρκτο και εγκεκριμενο απο το Υπουργειο Παιδειας
5)Παρακολουθω το καλτ κατα τη γνωμη μου σιριαλ Ανυποτακτες Καρδιες σχεδον καθε μερα

7 comments:

Anonymous said...

Τι εννοείς έχεις πείσει 30 άτομα ότι το Α.Χ.Π.Α.Σ.Ο ειναι υπαρκτό και εγκεκριμμένο απο το Υπουργείο Παιδείας; Δηλαδή τόσο καιρό λειτουργεί παράνομα ή δεν αναγνωρίζεται πια το πτυχίο του στον ΑΣΕΠ; Σκατά! Και πώς θα πάρω αυτή τη θεσούλα νεκρομάντη στο δημόσιο τώρα; Πάλι καλά που έκανα κι εκείνο το μεταπτυχιακό για Βουντού και Κατάρες Φαραώ στην Τζακάρτα. Θα με πάρουν ακόμα κι αν χρειαστεί να πεθάνουν από άγνωστα αίτια όλοι οι υπόλοιποι υποψήφιοι...

Anonymous said...

Και ναι επανέρχονται δριμύτερες με ενδιαφέρον tost και γαμάτο comment!

Καλώς σας βρήκα ξανά!

Εμένα μου αρέσουν οι κοκκινομάλλες με φακίδες. Πεθαίνω για την ακρίβεια για πάρτη τους

Sia+Meza said...

Αγαπητε Γκανταλφ,
Ναι, τοσο καιρο μας κοροιδευαν. Μας εκαναν να πιστευουμε οτι η ευγενης μας επιστημη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αναγνωριστηκε απο το πεζο ελληνικο κρατος αλλα που...μου θελουνε και Ευρωπες μετα..δε θα ξεχασω ποτε τον μεντορα μου, Επαμεινωντα Φεροσκιτη, τη διαλεξη που τοσο πειστικα ειχε δωσει στο γεματο αμφιθεατρο(νομιζω οτι ησουν κι εσυ σ εκεινο το μαθημα), για την πολυποθητη αναγνωριση μας η οποια και καλα επιτελους ειχε επιτευχθει...συνειδητοποιεις πλεον οτι το πληγμα μου ειναι και συναισθηματικο...να με προδωσει ετσι ο Πυγμαλιωνας μου..

Τζο, κι εγω!!! Με τους κοκκινομαλληδες βεβαια γιατι εγω ειμαι(η μαλλον αισθανομαι για να σε παιξω κι εγω λιγο) κοριτσακι.
Θελω να βρω ενα κοκκινομαλη Ιρλανδο η Σκωτζεζο( αμα δεν βρω κανει και Ουαλος) και να τον κλεισω στην κουζινα μεχρι να κανουμε τουλαχιστον 7 παιδακια με κοκκινα μαλλια και αισθησιακη προφορα !

Anonymous said...

Δεν σε παίζω αγαπητή. Λέω την αλήθεια. Έτσι νιώθω. Και κατά τ' άλλα εντάξει η προφορά δε με συγκινεί ιδιαίτερα. Αλλά θέλω τη Blanchett και τη Swinton ένα μήνα την κάθε μία σε ξενοδοχείο μαι κλιματισμό και καλό room service. Για παιδάκια αμφιβάλω αν θα τα καταφέρουμε :P.

Anonymous said...

Αγαπητή Μέζα,
το Σάββατο το βράδυ θα γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με σκοπό να αναδείξουμε το δίκαιο αίτημα σας για αναγνώριση των πτυχίων σαςκαι με απώτερο στόχο την κατοχύρωση επαγγελματικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων για τον κλάδο σας. Να ξέρετε ότι είμαστε αλληλέγγυοι στο δίκαιο αγώνα σας και ότι θα παρευρεθούμε, μαζί με άλλα σωματεία της πόλης. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο http://therioanimero.blogspot.com.

[Χωρίς πλάκα, δείτε το λίγο, μπορεί να σας ενδιαφέρει.]

Anonymous said...

I just love the ginger heads..
Αναγνώριση πτυχίου ΤΩΡΑ

Anonymous said...

εισαι σιγούρη οτι θελεις να αναγνωριστει το πτυχιο σας?εδω την πασιεντζα της κατινας ριχνεις και εχεις πεσει σε πυροβολημενους που ηθελαν να σε ανεβασουν ως το σπιτι για να τους τη ριξεις..φανταζεσαι να εισαι και αποφοιτη του Α.Χ.Π.Α.Σ.Ο.??????????????
οσο για τους κοκκινομαλληδες,πρεπει να περιμενεις μεχρι του χρονου,στο interrail!