Sunday, November 16, 2008

ΟΟΥΟΥΟΥΦ!

Καλέ! Ανάσανα!Άνοιξε η καρδιά μου καλέ!
Ναι, νταξ, οπως να ειναι ισως εμφανες απο το μπλογκ επερασα(μ ομορφα ομορφα ομορφα) μια φαση καταθλιψης αχ βρε παλιομισοφορια η σωβρακοφανελες τελωσπαντων, μετα, οπως να μην ειναι εμφανες απο το μπλογκ περασα μια φαση που δεν πολυενιωθα κι ηταν καλα, η οποια χτες προχτες αντιπροχτες και ξυστα σημερα πηγε να χαλασει αλλα την εσωσα γιατι ειμαι ΠΑΝΚΗΖΖΣ και ναι.

Που λετε λοιπον(εξακολουθω να απολαμβανω το να υποκρινομαι οτι μιλαω σε ακροατηριο), εγω πια πολυ αλκοολ δεν πινω, κανω αποτοξινωση, πινω συνεχεια τσαι μεντας με μελι και λιιιιγο κονιακ μεσα.Καλα νταξει, το κονιακ δεν ειναι λιγο αλλα το τσαι σας τ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ειναι ΠΙΟ πολυ!

Με τις μασες το παρακανα λιγο και βοδεψα ελαφρως, οχι οτι χασαμε το σεξαπηλ μας φυσικα, αλλα οσο να ναι το θολωσαμε λιγο, και τωρα τελευταια κανουμε λιγο κρατει να μη μας ρυμουλκουνε μεσα εξω απο τη Φιλοσοφικη θα χαλασει και το ηματζ.

Τα τσιγαρα, αχ τα τσιγαρα, ετσι, παραμενουν. Φουμα φουμα στα βοτσαλακια, αγγελους βλεπουμε και αγγελακια, και με νομιμα τσιγαρα μαλιστα, αμα την εχεις την ψυχεδελεια στο τσεπακι σου ΑΤΣΑ! τη βγαζεις και (πιο) οικονομικα.

Ξεκινησαμε και μια ομαδα κατα της ομοφοβιας και του σεξισμου, εγω βεβαια ολο ξεχναω να παω στις συναντησεις, βεβαια τη μια φορα που πηγα η συμβολη μου ηταν ουσιωδης και ρηξικελευθη, και προτεινα κι ενα γαματο ονομα για την ομαδα απορω γιατι δεν το υιοθετησαμε αμεσως, το Dancing Queer Elizabeth. Η φιλη μου Πριγκιπισσα Του Ειδικου Σχολειου, Ποκαχοντα προτεινε και το "God Save the Queer" και μου την εσπασε γιατι ετσι φανηκε πιο ΠΑΝΚ απο μενα. Γαμώτο.

Τωρα τελευταια κατι ατομα αμφισβητουν το οτι ειμαι ΠΑΝΚ με τα ευτελη επιχειρηματα οτι λεει δεν ακουω αρκετο πανκ, κι οτι επειδη εχω μεινει στο οτι το ΠΑΝΚ ειναι οι Κλας και οι Τζοη Ντιβιζιον και οι Στουτζης, κι οτι δεν εχω μοικανα, κι οτι μερικες φορες στο εμεσεν βαζω τονους. Γαμω. Δεν εχω και τι να αντιταξω. Μπορω να γινω ΠΑΟΚ και να λεω "χεστηκα εγω ειμαι ΠΑΟΚ" , αλλα μετα θα μου λενε οτι δεν παω γηπεδο και ο μονος λογος που εχω καταλαβει τι ειναι στο οφσαηντ ειναι εκεινο το σκετσακι των ΑΜΑΝ. Κακεντρεχεις ανθρωπες. ΤΙ με νοιαζουν ομως ρε; ΕΓΩΕΙΜΑΙΠΑΟΚ.

Κατα τ'αλλα προσπαθω να πεισω τον εαυτο μου να πατησει στη σχολη αλλα που-, ξεκινησα να πηγαινω σ ενα θεατρικο εργαστηρι γιατι ειναι κριμα να μην αξιοποιησω τα τοσα ταλεντα που μου εδωσε ο θεος-85 νουμερο σουτιεν και δεν θα κανω καριερα;, ανακαλυψα οτι το ονομα μου λεξαριθμικα ισουται με το "ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΛΥΤΡΩΣΗ", κι οτι το ΦΤΙΑΝΩ ΣΟΥΠΑ ΚΑΡΟΤΟ ΜΠΡΟΚΟΛΟ ΚΥΒΟ ΚΝΟΡ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΟ ΜΠΛΕΝΕΤ ισουται με το Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΔΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΥΤΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΓΕΩΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ η κατι τετοιο

Σας αγαπω-η κατι τετοιο

5 comments:

Anonymous said...

Gouelkom mpak.

Fight Back said...

"παοκ ξερωγω
ξερωγω ενταξει
νταξει παοκ ξερωγω
ξερωγω ενταξει"

ηδη εισαι ενα βημα πιο κοντα στο να εισαι παοκ. ξερεις κι ενα συνθημα.
ενταξει

Nomad said...

Είσαι Πάονκ, τελος.
Η κάτι τέτοιο.

Ο Ψυχοβγαλτης said...

@throgos:kalosavrika
@Fight Back:Το προβλημα ειναι οτι εμενα μ αρεσουν πιο πολυ τα συνθηματα του Ηρακλη ΗΡΑ ΤΖΙΒΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑΜΟΙΚΑΝΑ η Ο ΒΑΣΙΛΗς Ο ΞΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΛΟΣ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΣΤΙς ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΕΕΣ κτλ, αλλα οπως και να το κανουμε, αλλη γλύκα εχει το ΜΠΑΟΚ ρε μουνια. Μπαηδαγουεη πολυ ωραιο και το Πεινα και το Λυσαρι :P
@ Nomad:ΝΑΙ!ΝΑΙ! ΠαονΚ ξερωγω ξερωγω ενταξει!

Sanity Loss Era said...

Και αλλο συνθημα Μπαοκ εξ'ισου ευφανταστο οπως ολα τ'αλλα αλλωστε "παοκ γιατι ετσι, επειδη και αφου". Μπορεις αν θελεις να γινεις και Αστερας Εξαρχειων που στο γηπεδο φωναζουν για συνθημα "Μπατσοι γουρουνια δολοφονοι".